lunes, 2 de noviembre de 2020

Entrada 3: Experiència pràctica al trinquet

 La pràctica del dijous 29 d'octubre no la vaig poder realitzar per motius personals. Però tot i això, vaig a parlar de les meues anteriors pràctiques de pilota al trinquet del poble. 

Com he comentat en l'entrada anterior, al meu poble hi ha una certa tradició pel joc de pilota i per això, la majoria de xiquets i xiquetes han tingut una expeciència amb aquest joc, encara que siga poca.

Pel que fa a la meua experiència al trinquet, pense que es el millor espai per a practicar aquel joc ja que per molt que es puga practicar els diferents colps al pati o al gimnàs de l'escola no te la mateixa essència que te jugar al trinquet. Al trinquet ens podem passar en la situació d'un pilotari i sentir lo que poden sentir aquest.

Pel que fa a les sessions, en les que he participat pense que hi havia una part de l'alumnat molt parat i sense prestar atenció al joc mentre que els altres juguen. Així que d'aquestes sessions cambiaria això, intentaría que tot l'alumnat participara d'una forma o d'altra en el joc de piloto i intentaria que tots estigueren ben centrats i motivats amb el joc. 



1 comentario:

  1. Després de llegir aquesta entrada, m'ha semblat molt breu l'explicació que ens fa Miguel sobre la seua experiència amb la pilota i sobretot m'ha agradat com s'expressa les seues discrepancies amb la resta de companys i companyes. La meua nota és un 9.

    ResponderEliminar

Entrada 9: Reflexió Cristina

Després del viscut i a partir dels dos articles de l'aula virtual que nomena a continuació i que han sigut la base teòrica del bloc. Con...